3th Sunday of Advent (Christmas in India…)

At the entrance to the factory I found that a “Christmas tree” had found its way… It reminded my of the last year ”Christmas tree fashion”-skinny and a little funny looking.

...from India

I’m still not sure how the tree will look like this year for our Christmas Eve –do you know what you will go for?

Maybe the traditional one, the skinny one, the plastic one you can buy in the coin stores, a wooden one you can use year after year or something completely different?

Write a comment about which tree you will go for either here below or on FB (at FB you can also upload a picture) and one of you will be able to place this nice MAANII bag underneath you own Christmas tree.

645860The winner will be announced Monday evening.

This entry was posted in Good news, Travel. Bookmark the permalink.

9 Responses to 3th Sunday of Advent (Christmas in India…)

  1. Pernille Rosendal Jensen says:

    Vores træ er købt, men bliver først pyntet den 22/23 december, da vi kun har en plads foran brændeovnen. Det er ens mere eller mindre fra år til år ;o)

  2. F. Madsen says:

    Vores træ skal være akkurat som det plejer. Men en masse blandet pynt.
    Både finere pynt, men også det som vi som børn lavede i skolen eller andre steder. En god nostalgisk blanding.

  3. Henriette Baade Hansen says:

    I år skal jeg ikke selv være med til at pynte juletræ, hverken hos min far d. 23 eller hos min mor d. 24… Så jeg glæder mig rigtig meget til at blive overrasket på den gode måde. Traditionen tro kunne jeg dog forestille mig at “træerne” i hvert ikke bliver uden flag, da dette altid har været i fast element i min familie…

  4. Lærke Engelbrecht says:

    Jeg bor det meste af tiden på Island, hvor jeg studerer. Jeg rejser hjem lige netop idag til danmark og holder jul med min dejlige familie og min kæreste. I min familie bliver juletræet altid pyntet på gammeldags facon med smukke, røde pigeon æbler (som vores hund engang spiste med velbehag midt om natten), dannebrogsflag, kræmmerhuse med pebernødder, flettede julehjerter, juleengle, julekugler samt en fin stor stjerne på toppen. Bare det var jul nu!
    Glædelig 2. advent!

  5. Lotte Rostgaard Nielsen says:

    Vores træ i år er et lille (ca 1 meter) højt plastik træ, som er pyntet med lilla, sort og sølv. Det har stået siden starten af december månede. Vi skal ikke holde jul her hjemme så derfor kan vi godt nøjes med et af plastik og et lille et af slagsen. Men også derfor har det stået siden starten af december. De år vi holder jul pynter vi først træet d 23 december når min datter er kommet i seng, så kan hun stå op den 24 og se det smukke træ, dette er en tradition jeg har snuppet med fra min egen barndom. Jeg glæder mig til vi skal se mine forældres smukke juletræ pyntet i deres nye lejlighed de flyttede i (pga min fars sygdom måtte de sælge hus) Vi forsøger hermed at skabe nogle andre rammer for en smuk og hýggelig jul udenfor mit barndomshjem.

  6. Hold op en fantastisk lækker taske!!! Den må meget gerne ligge under juletræet i år!!;O)
    Jeg holder jul hos min familie i det jyske, så det er min søster og hendes mand der står for at få købt træ og pyntet det etc..
    Det plejer at være en traditionel Nordmann´s gran også pyntet på gammeldags vis med masser af kugler, lametta og kræmmerhuse…Det plejer at være rigtig rigtig hyggeligt og familien danser flittigt omkring det..;O)

  7. Nastassia N Jurangpathy says:

    Min datter, kæreste og jeg har selv været ude og finde og fælde vores skønne juletræ til min datters store fornøjelse – det er en sand drøm at kunne vælge lige præcis det træ man synes er flottest. Derefter har vi pyntet det med julepynt fra min barndom som min datter har fået af hendes oldemor og min mormor og tilsat fine georg jensen og karen blixen julepynt samt en masse skønt hjemmelavet fra vuggestuen og børnehaven 🙂
    Kh Nastassia

  8. Lærke E. says:

    Mente da glædelig 3. Advent. Må være jetlagget der taler 🙂

  9. Pingback: Xmas in India: Christmas Baba (Hindi) – Baba Christmas (Urdu) | Christmas Thaathaa (Tamil) – Christmas Thatha (Telegu) « IMC – India meets Classic presents …

Leave a Reply

